יום שני , 26 פברואר 2024
פרסומת חדשה ליונדאי סנטה פה קולעת בול (וגם צמות) צילום: יונדאי

יונדאי שוברת את השבלונה בפרסומת לסנטה פה החדש

רוני נאק

פרסומות לרכב – כפי שאתם בוודאי מכירים היטב – עוקבות כמעט תמיד אחרי כמה קודים קבועים. אנחנו בטוחים שאתם תוכלו בעצמכם לכתוב תסריט צפוי לפרסומת של רכב משפחתי, לרכב שטח, לרכב חשמלי או לאחד מרכבי מותגי הפרמיום – אפילו בעת כתיבת המילים האלה אני שומע באוזניים את המוזיקה המלווה כל אחד מאלה ואת הוויזואליה. צפוי.

במקרה נתקלנו בפרסומת הזו ליונדאי סנטה-פה הכל חדשה אשר הוצגה לא מזמן. ולטעמנו היא קולעת בול בשני מישורים חשובים: מעבירה היטב את השינוי העמוק שעבר הרכב מ-SUV אורבני מעוצב לחייה בעלת אוריינטציה קשוחה יותר וכן נוגע בלייפסטייל שהמשתמשים יכולים להזדהות עימו, בוודאי בתקופה שבה סדרות וסרטי ויקינגים כובשים את המסכים ולועגים ל"נורמיז" החיים תחת האגודל של הבוסים שלהם. 

פרסומת חדשה ליונדאי סנטה פה זה לא כלב – זה זאב! צילום: יונדאי

• כל מה שצריך לדעת על יונדאי סנטה פה החדש

הדור החמישי הכל-חדש של יונדאי סנטה-פה מהווה שינוי פארדיגמה וכיוון של הדגם החשוב הזה. כפי שניתן לראות בקלות מהעיצוב החיצוני של המרכב. זו גישה יותר תכליתית לעיצוב ורצון לתת לדגם נופך קשוח יותר מקודמו.

ביחס לדור הקודם התארך בסיס הגלגלים ב-50 מ"מ ועומד עתה על 2815 מ"מ משמעותיים. האורך הכולל עלה ל-483 ס"מ, הרוחב 190 ס"מ והגובה נושק ל-180 ס"מ במסילות הגג.

פרסומת חדשה ליונדאי סנטה פה. זה לא אגם – זה פיורד! צילום: יונדאי

בהיצע ארבע יחידות הנעה: 2.5ל' אטמוספרי עם 194 כ"ס ו-25 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים, טורבו 2.5ל' עם 281 כ"ס ו-43 קג"מ ותיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 8 הילוכים. מערכת הנעה היברידית עם 180 כ"ס ו-27 קג"מ על בסיס מנוע הטורבו 1.6ל' וגם פלאג אין הייבריד עם 160 כ"ס על אותו מנוע. בשתי יחידות ההנעה האחרונות נעשה שימוש בתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים.

 

Check Also

הסבה לחשמל של ריינג' קלאסי

קח רכב אספנות קלאסי ונדיר עם מנוע V8 רועם וחלש והסב אותו להנעה חשמלית. חילול הקודש או תוספת זמן לקשיש הבריטי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

13 + eleven =