יום חמישי , 18 אפריל 2024
קיה היברידית
קיה נירו פלאג-אין חוזרת אחרי מתיחת פנים ושיפור אבזור. החל ב-149,990 שקלים. צילום: קיה

קיה נירו PHEV מעודכן – החל ב-149,990 שקלים

רוני נאק

אחרי שלא הצליחה להיות באמת מורגשת בשוק – גרסת PHEV של רכב הפנאי ההיברידי קיה נירו – חוזרת אלינו אחרי עדכונים ועם תג מחיר חדש. כמו אחותה ההיברידית הרגילה – NIRO – גם גרסת הפלאג-אין עברה מתיחת פנים ועדכון של אמצע חיי הדגם.

בהיצע שתי רמות אבזור:

  • קיה נירו פלאג-אין LX במחיר של 149,990 שקלים
  • קיה נירו פלאג אין EX במחיר של 152,990 שקלים

עדכוני המראה כוללים פגושים חדשים לפנים ומאחור. פנסים ראשיים עם עיצוב חדש עם הלוק המותגי העדכני. יחד איתם גם תאורת יום LED בצורת חץ כפול. מאחור יחידות התאורה הן LED ולפגוש חיפוי כסוף ומחזירי אור לקבלת מראה מזוהה ואופייני גם מאחור.

תא נהג קיה חדשה
קיה נירו פלאג-אין חוזרת אחרי מתיחת פנים ושיפור אבזור. החל ב-149,990 שקלים. צילום: קיה

עידכונים הגיעו גם לפנים הרכב עם שידרוג של החומרים השונים, ונגיעות עיצוב אשר אמורות להרים את תחושת האיכות לרמה יותר גבוהה מבעבר. דיפונים מחומרים רכים ואחרים במראה שחור-פיאנו מבריק יוצרים קונטרסטים מעניינים בעיצוב הקבינה. ייחודי לגרסת PHEV הוא לוח מחוונים ווירטואלי 7 אינץ' ומסך מולטימדיה 8 אינץ' – עם אפליקציות מקומיות ובעברית – כולל WAZE וממשק אנדרואיד/קארפליי.

• רוצים קיה נירו פלאג-אין במחיר מיוחד?

חבילת הבטיחות כוללת מערך אקטיבי עם בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילה בפקקים, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה אקטיבי, ניטור עייפות נהג ואפילו מעצורים אחוריים מוגדלים.

תא מטען קיה נירו חדשה
סוללה מוגדלת וטעינה מרשת החשמל. עדיין יש תא מטען עם נפח שימושי של 324 ל'. קיה נירו פלאג-אין החל ב-149,990 שקלים. צילום: קיה

מערכת ההנעה היא הסיבה העיקרית לקנות את המכונית הזו – אשר מציעה טווח חשמלי של עד 65 קילומטרים (WLTP) בזכות מצבר גדול למדי של 8.9 קוט"ש. נתוני התפוקה מוכרים לכם בוודאי (מהקיה נירו ההיברידית כמו גם מיונדאי איוניק) הספק של 141 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ. תיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 6 הילוכים. נתון זיהום האוויר מרשים מאד. דרגה 1 לפי הדירוג הישראלי או 31 גק"מ של co2 לפי נתוני היבואנית.

בהיותו PHEV או היברידי פלאג-אין, אפשר וכדאי לטעון את מצבר הקיה נירו מרשת החשמל. לטובת זאת הנירו מגיע עם כבל טעינה מוגן מים באורך של 5.0מ' עם תקע "סיקון" תעשייתי. טעינת הרכב ממקור כוח ביתי של 220V ו-12A תארך כ-4 שעות. שימוש בעמדת טעינה לרכב חשמלי – עם זרם טעינה מירבי של 16A תארך כשלוש שעות. עמדת הטעינה אינה כלולה במחיר הרכב רכישתה אינה מחוייבת המציאות. עלות עמדת טעינה לרכב חשמלי היא כ-2,500 שקלים לא כולל ההתקנה ואם תחליטו שאתם צריכים את זה (למשל כי אתם גרים בבית משותף וצריך להפריד את חשבון החשמל שלכם מזה של הבניין) יהיה עליכם לפנות לגורם חיצוני לרכישה ולהתקנה. זה לא כזה מסובך.

כשחקנית מרכזית בציי הרכב – מציעה קיה נירו פלאג-אין הטבה של 990 שקלים בשווי השימוש למחזיקי רכב צמוד. הטבה ממנה נהנים כל דגמי PHEV וכן מכוניות חשמליות.

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 + 3 =