יום שני , 29 אפריל 2024
ניסאן אקסטרייל עד 22,500 שקלים ירידה במחירון. צילום: ניסאן

הורדת מחירון דרמטית לדגמי ניסאן היברידיים

רוני נאק

מדוברות פריזבי – יבואנית ניסאן התקבלה הבוקר ההודעה הבאה – להלן עיקרי הדברים:

מחקרים שנערכו בקבוצת פריסבי מצביעים על כך שהחסם העיקרי ברכישת רכב חשמלי נובע מחוסר יכולת להתקין עמדת טעינה ומחרדת טווח, משמע ׳להתקע׳ עם הרכב ללא אפשרות להטעינו.

ניסאן קשקאי עד 10,500 שקלים ירידה במחירון. צילום: ניסאן

יחד עם זאת, למכירות מוגבלות בשל מחיר גבוה, ובכך פגעה בנתח השוק של ניסאן במהלך הסטת ציבור הנהגים הישראלי לדגמי חשמל ורכבים היברידיים. עם החלת מהלך זה פריסבי לצד ניסאן צופים לחזרתה של ניסאן למקום הראוי בישראל למותג אהוב ומוערך, הידוע באמינותו וחדשנותו. לצד שינוי המחירון בדגמי ה-e power תוצע הוזלה גם בדגמים נוספים, להלן סך ההוזלות

 

דגם ורמת גימור מחיר קודם מחיר חדש הפרש בש״ח
אקסטרייל Acenta Tech e4ORCE 1.5L 262,990 240,490 22,500
אקסטרייל Acenta Tech ePOWER 5 seats  1.5L 242,990 232,490 10,500
אקסטרייל Acenta Top e4ORCE 1.5L 249,990 227,490 22,500
אקסטרייל Acenta Top ePOWER 5 seats  1.5L 233,990 219,490 14,500
אקסטרייל M-Hyb 1.5T בנזין אוטומט Acenta Tech 232,990 222,490 10,500
אקסטרייל M-Hyb 1.5T בנזין אוטומט Acenta Top 219,990 207,490 12,500
אקסטרייל M-Hyb 1.5T בנזין אוטומט Tekna 244,990 237,490 7,500
אקסטרייל Tekna e4ORCE 1.5L 274,990 260,490 14,500
אקסטרייל Tekna ePOWER 5 seats 1.5L 254,990 247,490 7,500
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Acenta Tech 219,990 212,490 7,500
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Acenta Top 207,990 197,490 10,500
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Tekna 232,990 227,490 5,500
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Tekna TT 235,990 230,490 5,500
ג וק 1.6 היברידי Acenta-Tech TT 159,990 159,490 500-
ג וק 1.6 היברידי Acenta-Tech 154,990 154,490 500-
קשקאי M-Hyb 1.3T בנזין אוטומט Acenta Tech 189,990 187,490 2,500
קשקאי M-Hyb 1.3T בנזין אוטומט Acenta Top 179,990 177,490 2,500

 

Check Also

ג'יפ AVENGER היברידי מתון – החל ב-154,900 שקלים

סמלת מתחילה לשווק את גרסת הכניסה של ג'יפ אוונג'ר עם מערכת הנעה היברידית-קלילה. עכשיו במחיר השקה של מתחת ל-150 אלפי שקלים

One comment

  1. מעט מידי ומאוחר מידי. לשווק רכב כחשמלי שזו גרסה שונה להיברידי זו הטעות. הצד בכיוון הנכון אך הרכבים עדיין יקרים. הורדה ממוצעת של 20 עד 30 אלף נוספים בממוצע תחזיר את ניסאן אקס טרייל להיות רכב 7 מקומות הנמכר בישראל .
    המחירים של הקשקאי השאירו אותו לא רלוונטי. המחירים בטווח של מודל y של טסלה וללא תחרות. שנית תחזירו איבזור ותפסיקו לקצץ כאילו הצרכן טיפש. ריפודי עור סינטטי מכוערים ולא נעימים. תביאו את הצבע הבהיר בעור אמיתי או מלאכותי כפי שמופיע בתמונות הפרסומת. כנראה כשתבינו שטעיתם פריזבי כנראה יהיה מאוחר מידי. ולבסוף תורידי מחירי חלפים ושעת עבודה במוסכים. הישראלי לא טיפש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 × 5 =