רוני נאק
מדוברות פריזבי – יבואנית ניסאן התקבלה הבוקר ההודעה הבאה – להלן עיקרי הדברים:
מחקרים שנערכו בקבוצת פריסבי מצביעים על כך שהחסם העיקרי ברכישת רכב חשמלי נובע מחוסר יכולת להתקין עמדת טעינה ומחרדת טווח, משמע ׳להתקע׳ עם הרכב ללא אפשרות להטעינו.

יחד עם זאת, למכירות מוגבלות בשל מחיר גבוה, ובכך פגעה בנתח השוק של ניסאן במהלך הסטת ציבור הנהגים הישראלי לדגמי חשמל ורכבים היברידיים. עם החלת מהלך זה פריסבי לצד ניסאן צופים לחזרתה של ניסאן למקום הראוי בישראל למותג אהוב ומוערך, הידוע באמינותו וחדשנותו. לצד שינוי המחירון בדגמי ה-e power תוצע הוזלה גם בדגמים נוספים, להלן סך ההוזלות –
דגם ורמת גימור | מחיר קודם | מחיר חדש | הפרש בש״ח |
אקסטרייל Acenta Tech e4ORCE 1.5L | 262,990 | 240,490 | 22,500 – |
אקסטרייל Acenta Tech ePOWER 5 seats 1.5L | 242,990 | 232,490 | 10,500 – |
אקסטרייל Acenta Top e4ORCE 1.5L | 249,990 | 227,490 | 22,500 – |
אקסטרייל Acenta Top ePOWER 5 seats 1.5L | 233,990 | 219,490 | 14,500 – |
אקסטרייל M-Hyb 1.5T בנזין אוטומט Acenta Tech | 232,990 | 222,490 | 10,500 – |
אקסטרייל M-Hyb 1.5T בנזין אוטומט Acenta Top | 219,990 | 207,490 | 12,500 – |
אקסטרייל M-Hyb 1.5T בנזין אוטומט Tekna | 244,990 | 237,490 | 7,500 – |
אקסטרייל Tekna e4ORCE 1.5L | 274,990 | 260,490 | 14,500 – |
אקסטרייל Tekna ePOWER 5 seats 1.5L | 254,990 | 247,490 | 7,500 – |
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Acenta Tech | 219,990 | 212,490 | 7,500 – |
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Acenta Top | 207,990 | 197,490 | 10,500 – |
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Tekna | 232,990 | 227,490 | 5,500 – |
קשקאי e-POWER 1.5T בנזין אוטומט Tekna TT | 235,990 | 230,490 | 5,500 – |
ג וק 1.6 היברידי Acenta-Tech TT | 159,990 | 159,490 | 500- |
ג וק 1.6 היברידי Acenta-Tech | 154,990 | 154,490 | 500- |
קשקאי M-Hyb 1.3T בנזין אוטומט Acenta Tech | 189,990 | 187,490 | 2,500 – |
קשקאי M-Hyb 1.3T בנזין אוטומט Acenta Top | 179,990 | 177,490 | 2,500 – |
מעט מידי ומאוחר מידי. לשווק רכב כחשמלי שזו גרסה שונה להיברידי זו הטעות. הצד בכיוון הנכון אך הרכבים עדיין יקרים. הורדה ממוצעת של 20 עד 30 אלף נוספים בממוצע תחזיר את ניסאן אקס טרייל להיות רכב 7 מקומות הנמכר בישראל .
המחירים של הקשקאי השאירו אותו לא רלוונטי. המחירים בטווח של מודל y של טסלה וללא תחרות. שנית תחזירו איבזור ותפסיקו לקצץ כאילו הצרכן טיפש. ריפודי עור סינטטי מכוערים ולא נעימים. תביאו את הצבע הבהיר בעור אמיתי או מלאכותי כפי שמופיע בתמונות הפרסומת. כנראה כשתבינו שטעיתם פריזבי כנראה יהיה מאוחר מידי. ולבסוף תורידי מחירי חלפים ושעת עבודה במוסכים. הישראלי לא טיפש