תומר הדר
טוב, יש לנו קטע עם לנד קרוזרים ישנים. הכוונה היא ל-FJ כמובן – אבל לא ל-FJ שאתם מכירים מהיבוא האישי, זה עם המנוע 4.0 ליטרים, אלא ל-FJ הישן, זה שיש לו שני סרנים חיים, ארבעה קפיצי עלים, שש בוכנות. כזה. עם שלדת סולם. למרבה המזל, אנחנו לא היחידים. סדנאות כגון אייקון האמריקאית יודעות לקחת את הקרוזרים הישנים האלה ולבנות מהם משהו מיוחד, תוך דגש על שימור המקוריות בתחומים מסוימים.
אייקון כמובן אינה היחידה, יש גם את fj company האמריקאית, שכפי שניתן לנחש מתמחה בשיפוץ של FJ ישנים תוך שימת דגש על שמירת מקוריות מחד גיסא – ושדרוג תמידי מאידך גיסא, לדוגמה הוספה של נעילות, הגבהות ואפילו מנועי V8 אם הלקוח מבקש ממש יפה.
כשהאנשים הטובים של FJ COMPANY לא עסוקים בפיתוח ושיווק של חלקים לטויוטה, הם משפצים מכוניות ללקוחות בעלי אמצעים, כמו זה, שהביא לחברה FJ מודל 1972 במצב ממוצע מינוס, וביקש הכול חדש עם דגש על מודרניזציה של רכיבים. אז ב-FJ COMPANY פירקו את הקרוזר הקשיש עד לרמת הבורג, השלדה נשלחה כמובן לשיפוץ מלא, ניקוי, ציפוי וחידוש. הצבע שנבחר היה צבע נחושת, סתם כי זה יפה ותא הנוסעים זכה למושבים מחוממים, מזגן, מערכת שמע, תאורת LED וגם הגה כוח.
דווקא המנוע מפתיע במקוריותו – אם ניתן לקרוא לו כך: ב-FJ COMPANY הוחלט להישאר נאמנים לטויוטה ולשמר את תצורה שש הבוכנות הטוריות – אך המנוע שנבחר הוא מנוע משנות ה-90 שמצויד בהזרקת דלק. כצפוי, בכל הקשור במתלים לטויוטה FJ, האוסטרלים יודעים מה טוב, ולכן הקיט שנבחר, מתוצרת אולדמן מגביה את הקרוזר בשני אינצ'ים צנועים.
לא נראה לי 1927, טויוטה עברו לייצר רכבים בסוף שנות הארבעים.
תבדוק את הנתונים שלך