במסיבת עיתונאים שכינסה מטרו מוטור יבואנית קוואסקי, אופנועי וקטנועי ימהה וקטנועי סאן יאנג בדצמבר 2010, הודיע גדי אבירם – מבעלי החברה – על כוונת מטרו לייבא את דגם הפנאי ממשפחת המיול של קוואסקי – טריקס 750 (Teryx).
לטריקס מנוע 2 ציל' בתצורת V בעל נפח של 750 סמ"ק (ההספק לא נמסר) והוא מניע דרך תמסורת רציפה את כל ארבעת הגלגלים. המתלים הם מתלים נפרדים בכל פינה והמסר הספורטיבי עובר לא רק במראה אלא גם דרך המפרט. שיווק הקוואסאקי טריקס 750 יחל בישראל בפברואר 2011 ומחירו 75,000 שקלים. זו החלטה מעייניית של מטרו להכנס לקרב מול הפולריס RZR אשר ייבואו הופסק בשל טענה – לא מוכחת – של אי-בטיחות מצד הממסד. האם גורלו של הטריקס ישפר עליו?
עוד בישרו אנשי מטרו על הקמתו של מרכז לוגיסטי חדש במתחם פי-גלילות. המרכז שישתרע על פני כ-15 אלף מ"ר מוקם בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים ואמור להיות מוכן לקראת סוף הרבעון השלישי של 2011. המרכז הלוגיסטי יכלול אולם תצוגה של ימהה, מוסך מרכזי, מרכז להדרכה, מסלול לנהיגה מתקדמת ועוד.
והנה מומחה ה-UTV של שטח ומה שהוא חושב על הכלי בנהיגה ראשונה: