יום שישי , 19 אפריל 2024
יקרה הרבה יותר מטויוטה ראב-4? מחירי BZ4X נחשפים. צילום: טויוטה

מחיר טויוטה BZ4X נחשף בטעות?

רוני נאק

רק לפני שבועות בודדים חשפה טויוטה באופן רשמי את ה-BZ4X, הרכב החשמלי-על-סוללות הסדרתי הראשון שלה (במקביל גם סובארו סולטרה החולקת הכל למעט הסמל שעל החרטום). הרכב המסקרן, המבטא את הגישה הייחודית של טויוטה לנושא השימוש בסוללות לתחבורה, אמור להגיע גם לישראל במחצית השניה של שנת 2022. אם באמת זה יקרה בקיץ עלולה להיווצר התנגשות אדירה עם אספקת דגמי ה-ראב-4 שכרגע רבות ההזמנות בבק-אורדר ארוך מאד. התלבטות: האם להזמין עכשיו ראב-4 (שיגיע עם או בלי מתיחת הפנים) או לחכות לפתרון החשמלי הלוהט אשר עתיד להתחרות עם מותגים רבים אחרים על מקום מול מספר קטן של עמדות טעינה מהירות.

צילום מסך של אתר טויוטה קפריסין מגלה את המחירים של הג'יפון החשמלי החדש.

סוכן טויוטה בקפריסין לא מחכה וכבר עכשיו הוא פותח את ההזמנות לטויוטה BZ4X החשמלית החדשה. ממנו אנו למדים על שלוש גרסאות: אקטיב עם הנעה קדמית בלבד במחיר שמתחיל ב-46,700 אירו, סטייל עם אופציה להנעה כפולה וגג בצבע שני במחיר שמתחיל ב-49,900 אלף אירו ו-לאונג המוסיפה גם אופציות לגג סולארי, חישוקי 20 אינץ' ועוד ירקות במחיר שמתחיל ב-53,800 אירו.

כל מה שצריך לדעת על טויוטה BZ4X החשמלית

המחירים האלה לבדם לא אומרים לנו הרבה אז בואו נשווה אותם למחירי ראב-4 בקפריסין ואולי נוכל לגזור מכך מה יהיה צפי המחירים אצלנו (משתנה כמובן בשיעורי המיסוי, מטבע, כוח קניה של היבואן המקומי וכמה % רווח הוא רוצה לגזור מהעניין או שהיצרן מאפשר לו). ובכן בקפריסין טויוטה ראב-4 הייבריד עם הנעה קדמית מתחיל ב-32,700 אירו, כאשר גרסת ההנעה הכפולה תעלה כ-38,100 אירו וגרסת הקצה הקפריסאית תעלה כבר 40,500 אירו.

יקרה הרבה יותר מטויוטה ראב-4? מחירי BZ4X נחשפים. צילום: טויוטה

באותו היחס כאן אצלנו זה שם את המחיר הפוטנציאלי של טויוטה BZ4X באיזורי ה-250 אש"ח וצפונה. אם נכון זה מעלה סימן שאלה גדול מאד לגבי הכדאיות המסחרית של ייבוא הדגם הזה לישראל. אחרי שטסלה קבעה רף כניסה של 190 אש"ח אליו מיהרו ליישר קו רבים אחרים. כך שאם טויוטה ישראל לא תשלוף שפן מהכובע ותציג לנו בקיץ לפחות גרסת כניסה ברמת המחיר הזו (לאור הסביבה התחרותית שמתפתחת כאן) היא תתמודד עם ביצה מרובעת של ממש. אבל היי! יש לזה סמל של טויוטה אז אולי אני טועה.

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

7 comments

  1. איזה חוסר מקצועיות של הכתב. ההבדל הוא שעל רכב היברידי אין הטבת מס והחל מ 2022 משלמים מס קניה מלא של 80% לעומת זאת על רכב חשמלי יש 10% מס ולא 80% !!
    אז איך גוזרים בדיוק מחיר מרכב היברידי לרכב חשמלי כמו שעשה הכתב ?
    לפחות לעשות שעורי בית לפני שרושמים כתבה.

  2. רכב חשמלי משלמים רק 10 אחוז מס לעומת היברידי שמשלמים מס מלא.
    בושה וחוסר מקצועיות של הכתבים מה שנרשם כאן.
    ויותר בושה שאתם לא מפרסמים את התגובות.

  3. חיים בסרט יעלה מעל 250 אלף שקל יש דברים טובים יותר עדיין טויוטה זה לא מרצדס

  4. כל הכבוד על צומת הלב ועל ההערה על מ"ס קניה לא מקצועי זה פשוט לעשוק את הרוכשים

  5. למה רכבים בארץ כאלו יקרים? ב 250 אלף בשביל טויוטה? זה פח עם מנוע חשמלי. אנחנו הישראלים הפראירים של העולם

  6. הארון צאי

    המחיר של הרכבים בארץ הזוי ובין הגבוהים בעולם
    עובדים כל כך קשה לקנות רכב
    חדש שעולה 220 אלף שח
    אחרי 10 שנים נמכר ב 20 אלף שח
    פער גדול מאוד
    זה מראה כמה מסים גבוהים יש על הרכב

להגיב על שגיא לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fourteen − six =