שטח
הדגם החדש מבשר שינויים בסדרת Top Fuel של TREK המיועדת ל-XC. בין החידושים הוא כולל הגדלת מהלך בולמי הזעזועים מ-100 ל-120 מ"מ, עדכוני גיאומטריה ושינויים בשלדה. כל אלו מרחיבים את מעטפת השימוש ועתה הם יתאימו ליותר רוכבים ולמגוון רחב יותר של סגנונות רכיבה. זאת מבלי לוותר על הזריזות, המהירות והביטחון שאיפיינו את TREK Top Fuel לאורך השנים.
יותר מהלך. יותר ביטחון. יותר שליטה. יותר מהירות.
דגמי ה-Top Fuel 120 החדשים מאופיינים בהגדלת מהלך הבולם הקדמי ל-120 מ"מ ואת מהלך המתלה האחורי ל- 115 מ"מ. זו שלדה חדשה עם גיאומטריה בעלת זווית ראש חדה יותר (הגדלת בסיס גלגלים) והארכת ה-Reach בקוקפיט המקנים לאופניים ולרוכבים יותר ביטחון ושליטה באופניים במיוחד במורדות תלולים. כהשלמה לאופני XC Trail Racing מהירים, מצויידים ה-Top Fuel 120 החדשים גם בכידונים רחבים, מוטות כידון (סטם) קצרים, מוטות אוכף מתכווננים מהכידון (עד 170 מ"מ מהלך!), מנגנוני נעילת בולמי זעזועים מהכידון לתקיפות ספרינט ועליות.
נאמנים למורשת הטכנולוגית של סדרת ה-Top Fuel 100 הפופולרית, כוללים דגמי ה-Top Fuel 120 החדשים את הפיצ'רים המוכרים של TREK:
Straight Shot downtube – לקבלת קשיחות מרבית ומניעת עיוותים ללא "קנס משקל" מיותר.
Knock Block – הגבלת ההיגוי המונעת פגיעת רגלי הבולם הקדמי בשלדה.
Mino Link – אופציית שינוי הגיאומטריה ליצירת תנוחת רכיבה מועדפת תוך הגבהת הציר המרכזי.
Control Freak – שיטת השחלת הכבלים המאפשרת את כל קומבינציות ההפעלה הדרושות.
דגמים ומפרטים – באלומיניום וקרבון.
סדרת ה-Top Fuel 2020 כוללת 4 גרסאות אופניים ושתי שלדות לבחירתכם. כל הגרסאות עם מערכות SRAM 1X12, חישוקי KOVEE אלומיניום או קרבון, מזלג קדמי פוקס 34 או רוקשוקס פייק.
מחירים טרם פורסמו.
https://www.pinkbike.com/news/spotted-new-trek-xc-bike-nove-mesto-world-cup-xc-2019.html
זה בהחלט לא הדגם התחרותי החדש שלהם.
תקראו את הכתבה המצורפת. הדגם התחרותי האמיתי נצפה היום בנובו נסטו. יולנדה, אמילי וסקוט רכבו על הדגם החדש.