יום חמישי , 28 מרץ 2024
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. צילום: רוני נאק
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. צילום: רוני נאק

מבחן דרכים: מיצובישי אקליפס קרוס

רוני נאק

אוקיי. יש לנו כאן חיה מסוג אחר לגמרי. וייאמר לזכותה של מיצובישי שהיא מצליחה לחדש במקום שבו כולם שומרים על אותם כללים בסיסיים. ומה זה אומר? שבקבוצת רכבי הפנאי – שהיא כמו שכולם יודעים החשובה ביותר בשוק הרכב שלנו – שהאקליפס קרוס לא נצמד לקונצנזוס שמכתיב איך צריך להיראות רכב פנאי – אלא מביא נוסחה עיצובית שמאד מצליחה דווקא בקבוצת הפרימיום: רכב פנאי שנראה כמו קופה ספורטיבית. ומכל הפיצ'רים והתכונות שיכולות להיות במכונית – העיצוב, כך מגלים מחקרים, הוא הפריט היחיד בעל המשקל הרב ביותר כשלקוח בוחר את הרכב החדש שלו.

מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. צילום: רוני נאק
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. צילום: רוני נאק

מן החוץ ומבפנים

יש בזה גם מימד של סכנה – כי אם המראה, אותו עיצוב, לא קולע לטעמם של ההמונים אזי המכונית נידונה לכשלון. ויש דוגמאות רבות לכך מהעבר. במקרה של מיצובישי אקליפס קרוס המראה שלו מצליח לגעת בנקודות החוזקה המסורתיות של מיצובישי וגם מביא את המראה המותגי העדכני באריזה ספורטיבית, מפוסלת וחדשנית למראה. כמי שגדל על ברכי התהילה של מיצובישי בראלי פריז-דקאר הרכב הזה מזכיר לי מאד את המכוניות שחצו את הסהרה הרבה יותר מהר מכל האחרים – וזה לבדו מהווה עבורי כוח משיכה רב.

מתחת למרכב יוצא הדופן והשמשה האחורית המפוצלת תמצאו את הפלטפורמה המוכרת של אאוטלנדר. אנו רגילים לקבל אותה כרכב פנאי ומובילת נוסעים אבל שוכחים כי מדובר בפלטפורמה עם מתלה אחורי מתקדם מאד, ובסיס גלגלים ארוך. פלטפורמה אשר מוכיחה את עצמה מדי יום במעל ל-20 אלף מיצובישי אאוטלנדר שעלו על כבישי ישראל. עם בסיס גלגלים של 267 ס"מ זה משאיר מקום רב לנוסעים בתוך הרכב, תורם למראה דינאמי על ידי מיקום חישוקי הסגסוגת ממש בקצות המרכב וזה מגיע גם עם יתרון דינאמי בנהיגה. בתחום הבטיחות – 5 כוכבי ENCAP בציון מירבי.

מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. תא נהג מבוצע מצויין והקונקטד קאר של כלמוביל מאד שימושית. צילום: רוני נאק
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. תא נהג מבוצע מצויין והקונקטד קאר של כלמוביל מאד שימושית. צילום: רוני נאק

• להורדת המפרט המלא של מיצובישי אקליפס קרוס

תא הנוסעים והנהג עוטף את הסובבים באריזה מחבקת וספורטיבית. לדשבורד זווית מאד שטוחה היוצרת תחושת מרחב טובה וממנו מתרומם מסך מולטימדיה של מערכת connected car הייחודית של כלמוביל. המערכת מכילה תכנים רבים עם תפריטים בעברית ובהם אפליקציות לניווט, חניה, רדיו אינטרנטי וכן מרכז למידע וסיוע אם עולה הצורך. משיפולי הדשבורד נושב מזגן מקפיא ותחתיו פקדים לבקרת האקלים המפוצלת, חימום למושבים ומשטח מגע המאפשר שליטה מרחוק בכל פוקנציות המולטימדיה. לגלגל ההגה ריפוד עור ומשולב גם פלסטיק מבריק המשתלב במראה הכללי של הקבינה יוצאת הדופן הזו – וכמות האור הגדולה שנכנסת מגג השמש הפנוראמי העצום שמעל. מכל הטוב הזה ייהנו גם מי שיושב מאחור. אלו יכנסו לרכב דרך דלתות עם מפער רחב מאד ויקבלו שם מושבים נעימים וחלל מרווח.

מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. מנוע טורבו עם 1.5ל' המפיק 163 כ"ס ו-25.4 קג"מ. צילום: רוני נאק
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. מנוע טורבו עם 1.5ל' המפיק 163 כ"ס ו-25.4 קג"מ. צילום: רוני נאק

הנעה וטכנולוגיה

מתחת למכסה המנוע תמצאו מנוע בנזין חדש בנפח 1.5ל' עם מגדש טורבו. התפוקה עומדת על 163 כ"ס ו-25.4 קג"מ המגיעים ב-1,800 סל"ד. אלו נתונים של מנועי בנזין אטמוספריים בנפח 2.4ל' רק מלפני עשור. כאשר היתרון הוא יעילות טרמית טובה יותר של מנוע הטורבו – שמתורגמת ליותר כוח בפחות דלק. פחות זיהום אוויר, פחות לשלם במשאבת התידלוק ויותר ביצועים וטווח. העברת הכוח לגלגלים הקדמיים (רק לגרסת ELITE יש הנעה כפולה) נעשית דרך תיבת הילוכים אוטומטית רציפה. אפשר לפקד עליה דרך מנוף ההילוכים או משוטים בגב עמוד ההגה. 9.3 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 200 קמ"ש לפי נתוני היצרנית – מרשים למדי.

מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. המיתוג של מערכות הבטיחות המתקדמות - סוויטה מרשימה ומצילת חיים. צילום: רוני נאק
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. המיתוג של מערכות הבטיחות המתקדמות – סוויטה מרשימה ומצילת חיים. צילום: רוני נאק

בתחום הבטיחות האקטיבית מצוייד מיצובישי אקליפס קרוס במערכות מקוריות רבות. בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, ניטור שטחים מתים, בלימה אוטונומית עד 180 קמ"ש, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד. יש גם 7 כריות אוויר ומערכות בקרת משיכה ויציבות. מבלי להלאות נציין רק כי זו אחת מחבילות הבטיחות השלמות והנרחבות ביותר שיש היום בשוק – והיא תציל את חייכם פעמים רבות מבלי שאפילו תרגישו בכך.

מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. צילום: רוני נאק
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. צילום: רוני נאק

בדרכים

ללא הנעה כפולה ברכב המבחן וויתרנו מראש על קטעי השטח. גרסת ה-ELITE עם ההנעה הכפולה ועם מרווח גחון של 18.3 ס"מ (משותף לכל הגרסאות) תהיה מסוגלת גם לנדוד בבטחה בדרכי עפר כבושות.

נקודת התורפה של כלי רכב רבים המצויידים בתיבות הילוכים רציפות טמונה באופן פעולתן. אופן פעולה שלרוב יוצר רעש רב כאשר סל"ד המנוע מטפס בתאוצה. זה נתון שצריך לחיות איתו ויש בשוק הרכב כמה וכמה מכוניות אשר נכשלות כאן. מיצובישי אקליפס קרוס מטפל בכך בשני אופנים: הראשונה היא חלוקה ווירטואלית של 8 הילוכים אשר יוצרת לנהג אופי פעולה כשל תיבת הילוכים פלנטרית רגילה. השנייה היא בידוד רעש מצוין אשר הלכה למעשה הופך את מערכת ההנעה לכמעט שקופה לנהג. כל זה לצד היתרונות המובנים של תיבת הילוכים רציפה כמו משקל עצמי נמוך – שזה תמיד טוב במימדי הביצועים וצמצום צריכת דלק – טווח נרחב של יחסי העברה לכל מצב בין אם זה שיוט נינוח וחסכוני בדלק או תאוצה הכי חזקה שאפשר בעת עקיפה.

מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. תצוגה עילית שימושית מאד. עם חיווי מהירות ומערכות עזר נוספות מול עיני הנהג. צילום: רוני נאק
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. תצוגה עילית שימושית מאד. עם חיווי מהירות ומערכות עזר נוספות מול עיני הנהג. צילום: רוני נאק

בידוד הרעשים נהדר – ומכאן גם ה-NVH – חווית הנסיעה כולה הרבה יותר שקטה ונעימה מהצפוי. עברנו מאות קילומטרים בנסיעת המבחן, ביום אחד, ועכשיו אני לא אהסס לקחת את הרכב הזה לאילת ובחזרה ביום אחד בידיעה שלא אחזור מותש הביתה.

כרכב בעל אופי ספורטיבי לא יכולנו להימנע מגיחה מהירה להרים. וגם על הכביש המפותל האקליפס קרוס בלט עם התנהגות כביש טובה ובטוחה מאד. ניהוג ישיר ומיידי וחיבור חיובי בין הרכב לנהג דרך גלגל ההגה המספק פידבק לאוחז בו. אהבתי את הבלמים החזקים ואת האופן שבו מנוע הטורבו נכנס ומזניק את הרכב לפנים ביציאה מפניות. תפעול דרך משוטי העברת ההילוכים אינטואיטיבי ונכון ואפשר לגמרי – בגבולות השכל הישר – ליהנות מכל פיסת כביש מפותל. התצוגה העילית – HUD – המקרינה נתוני דרך לעיני הנהג רק הוסיפה לחוויה. ממש חיל האוויר!

מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. איכות נסיעה מצויינת וזמינות כוח טובה בכל טווח מהירות. צילום: רוני נאק
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. איכות נסיעה מצויינת וזמינות כוח טובה בכל טווח מהירות. צילום: רוני נאק

פחות השתגענו

בנהיגה נמרצת כמו עם כל מנוע טורבו – צריכת הדלק עולה. והגענו לממוצע של כ-10 ק"מ/ל' ביום שכלל ספרינטים אגרסיביים ומעט שיוט רדום. מימד הרוחב דרש ממני הסתגלות ארוכה למדי בשל תנוחת הישיבה העמוקה המקשה לזהות היכן בדיוק נמצאת הפינה הימנית הקדמית של האקליפס.

מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. צילום: רוני נאק
מבחן דרכים מיצובישי אקליפס קרוס. כל מה שתצפו לו ברכב פנאי מודרני ומתקדם החל מ-148,900 שקלים. צילום: רוני נאק

סיכום

העיצוב של מיצובישי אקליפס קרוס הוא לשון המאזניים בהחלטה האם ללכת ולבחור בו. אהבתם? אז כל שאר הדברים יהפכו את הבחירה לקלה במיוחד. מותג יפני שבאמת מיוצר ביפן ומגיע אלינו ממנה עם איכויות ואיבזור שכבר שכחנו שיש. חבילות איבזור נדיבות ביותר יחד עם מערכות בטיחות אקטיביות, ממשק אנושי חכם ומנוע מודרני – יעשו את האקליפס לבחירה בטוחה בתרגיל ניהול הסיכונים של היכן להשאיר את התקציב שלכם.

Check Also

שברולט מחזירה ללקוחות כסף

בשוק תנודתי של מחירי רכב חשמלי, לקוחות רבים - אולי אפילו אתם – מרגישים מרומים שמחיר הכרכרה יורד באופן מפתיע. שברולט שולחת צ'קים בדואר

36 comments

  1. יוסי בכינור

    אני בעל רכב כזה כמעט שנה . רוב הנאמר בכתבה נכון . הרכב זריז וספורטיבי ותיבת ההילוכים הרציפה עם 8 מהירויות וירטואליות עובדת טוב מאד . צריכת הדלק היא לא יותר מ 9 'מ לליטר כמעט בכל סוגי הנסיעה . המערכת של כל מוביל לא מושלמת ויש גליצים והפסקות תדירות – וזה אחרי שעידכנו לי אותה 3 פעמים .
    הרכב מכוייל ספורטיבי ולכן נשבר על כל מהמורה ואתה חוטף את הזעזוע בקבינה . ואחרי כל זה הרכב מהנה לנהיגה ומבחינתי בחירה טובה . אם יעשו אותו גם הברידי אקנה שוב .

    • היה לי רכב כזה.מערכת מולטימדיה לא תפקדה.כל פעם עידכוני מערכת והחלפות של כל מיני פריטים במערכת.אכזבה גדולה מאד.המוסך המרכזי ממש לא יודע לטפל.אכזבה גדולה.מכרתי בהפסד אחרי שמונה חודשים.ברחתי ממיציבושי…..

    • בוא, הרכב עושה לי 1 ל-5 במקרה הטוב.

  2. קניתי אחד כזה לפני חודשיים, רכב מאוד מהיר לקטגוריה שלו, ממש כייף לנהוג בו, נהנה מכול רגע

  3. איך תצרוכת הדלק ?

  4. רכב לא רע בכלל.
    עשיתי הרבה מחקר לפני שרכשתי רכב.
    האקליפס קרוס היה אחד משלושת הפיינליסטים שלי.
    בסוף לקחתי את הפיזו 3008 פרימיום.
    קצת יותר יקר, אבל מנצח בכל פרמטר אפשרי, כולל עיצוב.

    • גם אני הלכתי על ה3008 פרימיום

    • הבעיה היא כשתרצה למכור פז'ו, אתה תקבל בהרבה פחות מהמחירון וכמובן הכניסות הדחופות שלו למוסך. אין מה להשוות בכלל, מיצובישי ידועה באמינות היוצאת דופן שלה.

  5. זו כתבה ממומנת. במבחן דרכים השוואתי בן פג'ו 3008, סקודה קארוק ו המיצובישי הזו, היא יצאה אחרונה. העיצוב אומנם לא רע אבל פחות מה 3008, האיבזור הבטיחותי הכי נמוך מהשלושה וחווית הנהיגה הכי פחותה מהשלושה. אז תבדקו בעצמכם את כל הפרטים לפני הקנייה ואל תיתפתו לכתבות ממונות.

  6. רם או בני או איך שלא קוראים לך. ראשית על פי חוק תוכן שיווקי חייב להיות מסומן ככזה. זה לא תוכן ממומן אלא חוות דעתי מהרכב הזה. אתה יכול לקבל אותה ואתה יכול לטעות – זכותך. לאור ריבוי התגובות כאן המצדדות ב-3008 אני יכול להסיק מזה שאתה: בוט או פועל מטעם ובתשלום. מכאן אמינות תגובתך מוטלת בספק. הקורא הנבון יכול לקבל אותה ויכול גם לא.
    תודה על תגובתך – אשמח שתגיב גם בהמשך זה עוזר לי מאד.

    • כתבה שלמה ללא הערה אחת משמעותית על הרכב,מוזר מאד!!!
      משהו מריח חוסר איזון …שים ?

    • כשאתה רושם: "כל מה שתצפו ברכב מודרני במחיר של החל מ X שח", אתה לא יכול להסתתר ולומר "זו לא כתבה ממומנת".
      הכתבה אולי אינה ממומנת וכביכול לא התערבו לך בכתבה, אבל אתה ממומן או מקבל הטבה כלשהיא מהחברה.

  7. עוד סופרמיני על קביים שמתחפש לרכב שבילים

  8. מיצובישי אקליפס 4X2 בשטח??????
    ח׳חחחחח

  9. יש לי את האקליפס פרמיום כבר שנה… רכב לאנשים שאוהבים לנהוג… יש לו כוח זמין תמיד, דינמיות טובה, כיף לנהיגה… הבעיה היחידה זה ריקול למערכת הבקרת שיוט האדפטיבית… בינתיים לא פתרו לי את זה…מעבר לכך… רכב פצצה…

  10. יש בבעלותו גם רכב כזה עם בקרת שיוט אדפטיבית. הרכב חזק ומפנק. לא מיועד לשטח. גבוה ולכל נוח להיכנס ולצאת ממנו. צריכת הדלק כאמור, גבוהה והיה סביב 10 קמ לליטר בממוצע.

  11. אצלנו יותר משנה . רכב חזק מאוד , זריז , מגיב מהר , נח ומרווח בזכות מושבים אחוריים שניתן להזיז לאחור ע"ח תא המטען . החיסרון הבולט : תצרוכת דלק 1:9 שזה גבוה , יחסית

  12. ליאור עובדיה

    קיבלתי את הרכב ביולי 2018 רכב חברה .
    עברתי איתו עד היום 88000 ק"מ .
    רכב ללא תקלות .נוח מאד גם בדרכי עפר קלות .
    תאוצה מעולה מגיב מהר לכל לחיצה על דוושת הגז .
    אני מחזק את כל הדברים שנכתבו בכתבה .
    רק בעיה אחת המולטימדיה של גיל קאר .
    דיבורית הגרועה ביותר שניתקלתי .
    לרכב ישש פד שליטה במולטימדיה ליד ידית ההילוכים .
    כלמוביל מפרסת את הרכב עם צילום תקריב לפד המדובר !!!!
    בפועל הם ניטרלו לחלוטין !!!!!את הפד .
    אפשר להשתמש בו כמגש לקפה וגם זה רק בזמן עמידה ,חוצפה ישראלית !!!!
    החליפו לי את מערכת האנדרויד ברכב מספר פעמים ונדה כלום לא עוזר התקלות חוזרות על עצמן .
    המולטימדיה שהתקינו בארץ פשוט הרסה את הרכב חבל !

  13. רכב פצצתי!!! חוץ ממערכת סטריו שעושה קצת בעיות. החלפתי את האוטלנדר עליו ונהנה מאוד ממנו. רכב טילבליסטי ממליץ לכול מי שאוהב מהירות ונוחות. ובטח לא להשוות אותו לפז'ו שזה רכב לא אמין ומאבד המון בשנים הראשונות שלו.

  14. קיצורו של דבר:
    1. אם זו "כתבה" אז כדאי לכתב להשתפר ומהר.
    2. רכב סביר, מחיר סביר, שרות חרא.
    3. מערכת מולטי מדיה על הפנים.
    4. ומי שכתב.. די להתחכם

  15. מיצובישי מאז ומתמיד הצטיינו המשפחתיות…והיו גרועים בsuvs שלהם.
    הפאג'רו היה הגרוע בקטגוריה שלו בכל היבט…צריכת דלק,ביצועים,אמינות…והדגם הקצר היה פשוט מזעזע לנהיגה.
    דווקא באאוטלנדר היתה להם הצלחה איתו…
    ואז הגיעו הasx והאקליפס קרוס.
    כל מי שנהג עליהם…אמר שהם גורמים לו להתגעגע לפאג'רו.
    עד כדי כך גרוע.
    חבל לי על חברה עם רקורד כמו של מיצובישי על השינוי הלא טוב שנעשה שם בשנים האחרונות…
    ומחברה שייצרה אגדות כמו הקולט,הסופר לנסר,והאיבו למינהם…לייצר זוועות כמו האטראג' הסתמית והאנמית וsuvs בתחפושת.
    באמת חבל.

  16. ממליץ לכם לעשות 2 נסיעות מבחן נפרדות ולהבין שהרכב לא משהו בכלל, בסוכנות ברעננה הציעו לי הנחה של 9,000 ₪ ולא מימשתי את ההזמנה ששמרו לי.
    התייעצתי גם עם שכן שיש לו את הרכב כמעט שנה וצריכת הדלק גבוהה מאוד ביחס לביצועים.
    בעבר היה לנו אאוטלנדר שגם לו יש צריכת דלק כמו של GMC
    אז הספיק לנו ממיצובישי.
    בלי קשר לרכב הזה תשתדלו לא לעשות עם כלמוביל טרייד אין, מתנהגים בחזירות ודרך יד 2 קיבלנו על הרכב שמכרנו מחיר הרבה הרבה יותר גבוה.
    חשוב מאוד! גם אם תחליטו לבדוק עם כלמוביל אפשרות לטרייד, לא ללכת לבדיקה במכון עם הטופס שהם נותנים, המכון מתייחס אחרת לגמרי לבדיקה עצמאית,
    תבחרו כל מכון שבא לכם, עדיף לשלם 580 ₪ ולקבל בדיקה אמיתית.

  17. קניתי אותו בחודש מאי השנה. הנה מחשבות:
    1. רכב חזק מאוד, מגיב ברגע, מהיר, ספורטיבי ביותר.
    2. מערכת מולטימדיה חרא. לגמרי. הגרועה בשוק.
    3. תצרוכת דלק אצלי 1 ל-5 באופן קבוע. זוועה.
    4. תא מטען הכי קטן בשוק. ממש מפריע לי.
    5. כל שאר הדברים – באמת מעולים.

    רכבתי עכשיו בחו"ל על ב.מ.וו x3 והתגעגעתי לשובבות של האקליפס בכביש. זה רכב פנתר שובב ששם בכיס ג'יפים וקרוסים יקרים.

    לצערי, החסרונות שציינתי מעיבים על ההנאה.

  18. ברור שכדאי לבחור ב- 3008

    • איך בכלל הגעת להשוואה כזאת. פז'ו היה אוטו פח ונשאר כזה. אני צוחק כשאני רואה אנשים קונים פז'ו ורנו, כנראה משעמם להם בחיים ואוהבים לשבת במוסכים ואחר כך להתחנן למישהו שיקנה אותו מהם בחצי מחיר מהמחירון. 3 מכוניות מיצובישי עברתי בחיים שלי ורמת האמינות שלהם בחיים לא איכזבה אותי. הם פשוט לא מתקלקלות.

  19. רכב פצצתי !!! רכשתי כזה עכשיו אחרי שהייתה לי מזדה CX5, פשוט שמיים וארץ. מכונית מטוס. נכון שהיא לא זולה, אבל שווה את התענוג. לכול מי שאוהב מכוניות מהירות ממליץ עליה

  20. איך לבחור רכב?
    מה ממומן?
    מה נכתב על ידי אינטרסנט?

  21. הגעתי לפה דרך לינק ממומן.. אומר הכל על הכתבה.

  22. רכב מעולה ומהיר מאוד, ואין מה להשוות לפז'ו. פז'ו זה פח אשפה שלא תימכר ברבע מחיר. צריך להיות פרייר כדי לקנות רכב צרפתי.

  23. שנתיים וחצי אצלי ממש כיף לנהוג בו אמין זריז המולטימדיה גרועה עברתי לאפליקציה אנדרואיד אוטו עובד מצויין
    צריכת הדלק 10 ק"מ לליטר +- רוב הרכבים בגודל הזה 10 11 ליטר לקילומטר .

    • הרכב אצלי כ-3 שנים אמין זריז נהנה מכל רגע בנסיעות עירוניות ובין עירוני מולטימדיה מלא בעיות עברתי לאפליקציה אנדרואיד אוטו . צריכת דלק 10.5 – 11 ק"מ לליטר .

  24. האקליפס נמצא ברשותי כשנה וחצי.
    במילה אחת , תענוג !

    רכב נוח מאד לישיבה, זריז , זמינות של כוח ותאוצה יפה מאד.
    הנסיעה בו כייפית גם בעיר וגם מחוץ לעיר.
    בעיות שנתקלתי בהן:
    מערכת של שמירת המרחק לא ברמה של אימוביליי
    הבלימת חירום וההתראות מזייפות

    לגבי דלק , לא חסכוני אבל כיפי ומעולה לטיולים

להגיב על רוני נאק לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × 2 =