obApi('track', 'trax pageview shetah may23');
יום ראשון , 28 אפריל 2024
שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. צילום: שברולט

הצעה שלא ניתן להתעלם ממנה – שברולט טראקס החדש


לפעמים מגיעה בשורה של ממש לשוק הרכב. בטח ובטח כשמדובר ב-SUV שנראה כל-כך מושך. עליית המחירים הכוללת מקשה יותר ויותר למצא את מרכיב התמורה לכסף ואילו כאן, בשברולט טראקס הכל-חדש, המחיר ההגיוני למול חבילות האבזור, הממדים והמראה הכללי – עושה את הטראקס.

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. רכב פנאי לעידן החדש – אתה מוכן לזה? צילום: שברולט

הוא גדול יותר

הדור השני והכל-חדש של שברולט טראקס מנצל את הפלטפורמה החדשה והמתקדמת של GM בה אחד היתרונות הוא בסיס גלגלים נדיב מאד של 270 ס"מ. גדול יותר מזה שזה מתחריו הישירים ומביא יתרונות נוספים בממדים, חלל פנים ואפילו מרווח גחון.

מה שאי אפשר לראות על דפי המפרט וכן מומלץ לחזות בעיניים שלכם, זה העיצוב המרהיב של הטראקס – בעיקר עם חבילת RS שעמה הוא מגיע אלינו. ה-SUV מגיש לנו את המראה הספורטיבי והשרירי כפי שלמדנו לאהוב ב-BLAZER הגדול. משנה בכך את התפיסה המיושנת לפיה רכב פנאי במחיר הגיוני צריך להיות גם סגפני ונחבא אל הכלים.

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. המראה החדש של שברולט עם תאורת LED מלאה וממדים היוצרים נוכחות. צילום: שברולט

מלפנים, קווים אופקיים חלקים מדגישים את מימד הרוחב ומעוצבים סביב הקווים של פפיון של סמל שברולט במרכז השבכה. קווים אלה זורמים החוצה אל פנסים אופקיים דקים בהשראת הבלייזר, הכוללים אלמנטים חדשים של תאורת LED. תאורת יום LED בעלות נראות משופרת תגביר את אפקט ההגעה של ה-Trax ביום או בלילה.

פרופיל צד אלגנטי יותר מוגבר על ידי גובה כללי נמוך ב-101 מ"מ מהדור שהיה, בעוד ש קו "כתפיים" איתן תורם לנוכחות שרירית ולעמידה איתנה על הכביש. חבילת RS מגישה את העיצוב הספורטיבי ביותר של ה-Trax עם נגיעות גימור חיצוניות נוספות, כמו גריל ייחודי עם תג RS מוטבע. חישוקי גלגל אלומיניום בגודל 18 אינץ' מעובדים בשני גוונים וכמובן 5 גווני צבע חדשים בהם כחול פלורידה מהמם שאי אפשר יהיה להישאר אדישים אליו.

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. חישוקי 18 אינץ' מעוצבים בשני גוונים. צילום: שברולט

חוויה דיגיטלית סוחפת

הממדים העדיפים של הטראקס החדש משלמים דיבידנדים בחלל הפנים. הוא הרבה יותר מרווח מקודמו, בס"מ רבים ובכל מימד, ומרווח הרבה יותר מהדגמים האחרים המובילים את הסגמנט. כך שאם אתם תרים אחרי SUV קומפקטיים ולא מוכנים להתפשר על חלל פנים, טראקס יהיה הכתובת שלכם.

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. סביבת נהג ספורטיבית, מהודרת ועשויה ברמה גבוהה ביותר.  צילום: שברולט

קונספט עיצוב התא ברכב ממוקד בחוויה הטכנולוגית של היושבים בו וכן מתחושת המרחב והספייס שבפנים. זה מושג בזכות קווים ארוכים ורציפים המדגישים את מימד הרוחב, קו הדשבורד הנמוך משפר את שדה הראיה לפנים ויוצר תחושה פתוחה ואוורירית יותר, ומפרגן לרכב בעל הפרופורציות החדשות. חומרים עמידים לרוחב הדשבורד מוסיפים עומק ואופי לחלל הטכנולוגיה. בנוסף לכך אלמנטים עיצוביים רבים הלקוחות מדגמים אייקוניים של שברולט, כמו פתחי המיזוג העגולים, יוצרים חיבור לעולם ולמורשת ארוכת השנים של המותג.

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. חוויה דיגיטלית מלאה עם מסכים גדולים. צילום: שברולט

מאחרי התפרים האדומים של ריפוד העור על גלגל ההגה, תמצאו תא הנהג דיגיטלי מלא. לוח המחוונים מציג תצוגה עוצמתית ברזולוציה גבוהה של נתוני הדרך הדרך המרכזיים וגם מידע חשוב לנהג. לידו, בחיבור עיצובי רציף ועם הטיה קלה לעבר הנהג, שוכן מסך מולטימדיה במידה בריאה של 11 אינץ'. גם למסך הגדול רזולוציה גבוהה ואייקונים גדולים המאפשרים שליטה נוחה בפונקציות והגדרות רבות של הטראקס. כמובן שלא נפקד מקומן של ממשקי הקישוריות המתקדמים: אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. אלו מגישים את העולם הדיגיטלי הפרטי שלכם למסך הגדול ולתפעול בטוח ואינטואיטיבי של שיחות טלפון, ניווט WAZE עם הכתובות המועדפות שלכם וכמובן הפלייליסט הפרטי שלכם מספוטיפיי, יו-טיוב מיוזיק, או מאחסנת המכשיר עצמו. אופציה מעניינת היא משטח טעינה אלחוטי לניידים תומכים.

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. תא נהג וסביבת נוסעים מושקעת במיוחד. צילום: שברולט

בתוך הסביבה ההייטקיסטית הזו, על ממשקיה המתקדמים, תמצאו גם כמה פריטים שרק מדגישים את העובדה שמדובר ב-SUV משפחתי אידיאלי. הרצפה מאחור שטוחה לגמרי ויוצרת מרווח נעים ביותר לילדים שמאחור שגם נהנים מהפרטיות המגיעה עם שמשות כהות. לתא המטען נפח עצום של 725ל' – נתון שאנו מכירים רק ב-SUV גדולים בשני סגמנטים. כך שלא משנה מה היעד של הנסיעה תמיד יהיה מקום רב לציוד מחנאות, סלי קניות, עגלת תינוק או שילוב של שלושתם גם יחד.

 

בטיחות ועוצמה חכמה

חבילת הבטיחות כוללת 6 כריות, בקרת יציבות ומשיכה וגם מערכות סיוע ובטיחות אקטיביות. אלה כוללות מערכות מצילות חיים כמו תיקון סטיה מנתיב, בלימת חירום אוטונומית, בלימת חירום בזיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, ניטור שטחים מתים וכמובן בקרת שיוט אדפטיבית שהיא מרכיב מרכזי בהפחתת העומס מהנהג והעייפות בנהיגה ארוכה. המכונית שהושקה בישראל במקביל לחשיפה העולמית שלה עוד לא נבחנה במבחני ריסוק עצמאיים – היא עד כדי כך חדשה!

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. פלטפורמה דינאמית חדשה ומראה המגבה את היכולת עם לוק מדהים. צילום: שברולט

הגרמנים הוכיחו לעולם שאפשר לעשות יותר עם פחות נפח פלוס טורבו. גם שברולט נמצאת בקדמת מערכות ההנעה ויחידת כוח כזו בדיוק תמצאו תחת מכסה המנוע של הטראקס. 1.2ל' טורבו עם תפוקה נאה מאד של 139 כ"ס ו-22.4 קג"מ. אלו נתונים שרק לפני כמה שנים היו במנועי 2.0ל' חזקים וכיום אפשר להנות מכל הכוח הזה ללא ה"קנס" של צריכת הדלק של המנוע הגדול. זמינות הכח נהדרת עם שיא מומנט שמגיע כבר ב-2,500 סל"ד נמוכים כשאת הכוח מורידה לגלגלים תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. המשמעות לנהג היא שלא צריך להיות אגרסיבי על דוושת התאוצה כדי להינות מתאוצה בריאה וזמינות כוח נהדרת שיוצרת דחיפה מספקת.

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים ונגיעות RS. צילום: שברולט

כזו זמינות כוח נפלאה לא רק שמוסיפה לבטיחות בכל תחומי המהירות היא מוסיפה מימד של הנאה מנהיגה שרק מפרגנת לחבילה המצוינת של הטראקס החדש. אגב הנאה, עם מרווח גחון הנושק ל-19 ס"מ, אפשר בהחלט לצאת ולחקור שבילי יערות ודרכי נוף מסודרות שעם קרוסאובר אחר היו עלולות להתגלות כבעייתיות. צריכת הדלק הרשמית עומדת על 7.5 ל' ל-100 ק"מ (13.3 ק"מ/ל') במשולב שזה בהחלט נאה לרכב שלא "מרמה" עם חישמול כזה או אחר.

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. צריכת דלק טובה, תא מטען עצום ומרווח גחון שימושי. צילום: שברולט

לא פשרה. בחירה

שברולט טראקס הוא SUV של העידן החדש. עידן שבו אתם לא צריכים לעשות פשרות בשום תחום. העיצוב ספורטיבי ושרירי, הממדים הנדיבים לנוסעים ולמטען, חבילה טכנולוגית מובילה עם מסכי תצוגה גדולים ברזולוציה גבוהה לצד חבילת בטיחות אקטיבית ויחידת הנעה חזקה מחד וחסכונית מאידח. הטראקס עם המראה החדש מרים את הדופק מבלי להוריד את המספר שתראו בחשבון הבנק.

שברולט טראקס RS החדש. החל ב-151,000 שקל. לבחור בלי פשרות. צילום: שברולט

תוכן מקודם

Check Also

סיטרואן C3 איירקרוס מקבל 7 מושבים

מה זה קטן ועם 7 מושבים? סיטרואן C3 איירקרוס. כך לפחות מבטיחה היצרנית לגבי הדור הבא של הדגם אשר עתיד להגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 + 12 =