יום שישי , 19 אפריל 2024
יונדאי i20 כל חדשה. מרשימה ומצויידת מתמיד. החל ב-99,900 שקלים. צילום: יונדאי

יונדאי i20 כל-חדשה. החל ב-99,900 שקלים

רוני נאק

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מסכמת את אחת השנים הטובות ביותר בתולדותיה וממשיכה במלא הקיטור קדימה עם השקה ראשונה בסדרה ארוכה של דגמים חדשים, מחודשים ומפתיעים שיגיעו בשנה הקרובה. יונדאי i20 החדשה היא כל-חדשה ומשקפת את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר שעשה היצרן בשנים האחרונות.

יונדאי i20 כל חדשה. תא נהג דיגיטלי מלא ומסך מגע 8 אינץ' גדול. פתחי מיזוג נסתרים ותאורת אווירה כחולה. צילום: יונדאי

מדובר אם כן בפלטפורמה חדשה עם בסיס גלגלים ארוך יותר, וממדים חיצוניים מוגדלים. אולם את הסיפור האמיתי תמצאו בפנים עם מרווח רגליים גדול יותר ב-9 ס"מ ליושבים מאחור ותא מטען שגדל בנפחו בעוד 51 ליטרים (רצפה עד מדף) ביחס לדור היוצא ל-352 ליטרים. העיצוב החיצוני קולע מאד לטעם האירופאי במכוניות סופרמיני, קהל היעד לו יועד הרכב מלכתחילה, והוא משיל את המראה הקודם לטובת מרכב מפוסל בעל קווים חדים וברורים והטיה ברורה ואסרטיבית לפנים. במראה תומכות חבילות איבזור המכילות פריטים כמו פנסי LED, גג בצבע שחור, חישוקי סגסוגת 17 אינץ' ועוד אבזור שמעולם לא הוצע בדגם עממי כמו i20.

יונדאי i20 כל חדשה. שש חבילות אבזור שונות עם פריטים שלא היו בעבר בדגם יונדאי עממי. צילום: יונדאי

• מבחן דרכים יונדאי פאליסייד

בהתאם לרמת האבזור (ויש שש רמות אבזור) תמצאו בתא הנוסעים לוח מחוונים דיגיטלי משתנה (לפי מצב הנהיגה הנבחר), מסך מולטימדיה צץ במידה של 8 אינץ' עם ממשקי קארפליי ואנדרואיד, שמשות כהות, מפתח עם שלט, חיישני חניה ועוד. חבילת הסיוע והבטיחות מכילה (משתנה בין רמות האבזור) בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטיה מנתיב, מניעה אקטיבית של תאונה בנסיעה לאחור וכמובן..עוד.

יונדאי i20 כל חדשה. תכנון פנים כל-חדש הגדיל את מרווח הרגליים ב-9.0 ס"מ ארוכים. צילום: יונדאי

מנוע טורבו 1.0ל' הוא היחיד בהיצע. זהו הדור העדכני של מנועי הטורבו הקטנים של יונדאי (מכונה "סמארטסטרים") ומחליף חלקי פלדה רבים ביציקות אלומיניום קלות משקל ובעל הולכה תרמית עדיפה על פלדה. התפוקה עומדת על 100 כ"ס ו-17.5 קג"מ עם עקומת מומנט שטוחה מאד וזמינות כוח מצוינת בזכות (בין השאר) תזמון שסתומים משתנה. לתיבת ההילוכים כפולת המצמדים 7 הילוכים וגם היא, כמו המנוע, עברה סדרת עדכונים כדי לשפר את פעולתה. צריכת הדלק הרשמית (על פי יונדאי) עומדת על 17.0 ק"מ/ל'.

יונדאי i20 הובילה בשנים האחרונות את מכירות סגמנט הסופרמיני ועתה עם הדור החמישי והחדש של הדגם היא עתידה לחזור על ההצלחה של הדורות הקודמים – עם תנאי פתיחה טובים יותר מאי פעם.

יונדאי i20 כל חדשה. צריכת דלק רשמית של 17 ק"מ/ל' וחווית נסיעה חדשה. צילום: יונדאי

ניר גרוסמן מנהל חטיבת יונדאי:  מדובר בדגם מעוצב, פורץ דרך שיכבוש את ליבם של צעירים ומבוגרים כאחד  להם תציע כלמוביל  מסלולי מימון ליסינג וטיפול אטרקטיביים בהם  מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה של החל מ-8,900 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 1,281 ₪ ל- 36 חודשים. המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב ירשם בבעלות פרטית.

מחירים :

 

גרסה מחיר בש"ח צריכת דלק

משולבת

ליטר ל- 100 ק"מ

Intense   99,900 5.7
Prime 104,900 5.7
Prime Plus 106,900 5.7
Prestige 104,990 5.7
Supreme 109,990 5.9
Supreme Plus  113,900 5.9

 

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seventeen − nine =